Selasa, 1 Januari 2013

Selamat Menyambut Tahun Baru & Masalah Streamxy Akhirnya Selesai


Syukur Alhamdulillah akhirnya selesai juga masalah curi kabel..dekat nak 2 bulan tak dapat nk gunakan internet secara betul,lain lah kalau boleh mintak penyelarasan bil baru lah ok.Kali terakhir aku buat post pada 5 November 2012,bukan 2 bulan straight streamxy problem tp disebabkan problem tu berterusan sikit sebanyak m'buatkan aku lemah minda nak update blog.

Kes kecurian kabel memang berleluasa sangat tempat aku & setelah aku tengok berita,baru aku tahu yang kes kecurian bukan aje terjadi kat tempat aku tapi kat tempat lain jugak.Takpe,janji orang lain pon ade kena,baru adil..Asalkan jangan tempat aku sorang kena sudah..kui3.Bila fikir2 kesian juga kat operator TM sebab jadi mangsa luahan aku yang tak puas ati ngan kes kecurian ni,tapi nak wat camna dah mmg kerja operator tu amik laporan,so dah alang2 aku wat laporan,aku aku kasi pakej skali lah dengan m'dengar luahan aku..hehehe

Idea untuk update blog memang mencurah-curah datang ms internet problem,siap bookmark lagi artikel-artikel menarik lain untuk aku jadikan post seterusnya.Sepanjang tu jugaklah aku dok melayan filem-filem yang aku download dari internet,memang berbaloi untuk mengubat kebosanan aku yang bermaharajalela masa tu.Diantara filem yang aku dah tengok masa tu Budak Pailang,aku Terima Nikahnya,Pontianak VS Orang Minyak,Pe3,Istanbul Aku Datang & banyak lagi lah.


Kalau korang berminat nak tengok senarai filem yang keluar taun 2012 boleh lah masuk dalam website finas untuk rujukan,then bantai lah donwload kat mana2.Tak lupa gak aku nak ucapkan thanks kat Cik Maisarah,tukang design header blog aku.So sapa-sapa yang malas cam aku nak belajo design header blog boleh lah wat tempahan dari Cik Maisarah di aku tak ingat dah link specifik nye kat mana tapi buleh lah bertanya di http://maisarahmyblog.blogspot.com/ .


Jadi bersempena dengan kemasukan tahun baru ini,aku nak mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2013 kepada semua yang kenal aku tak kira lah secara alam maya @ alam fana dengan ucapan moga-moga tahun baru ni dapat kita perbaiki lagi kesilapan yang kita dah buat pada tahun lepas dan juga tak lupa untuk ambil pengajaran dari perkara-perkara baik yang kita buat.THAT'S ALL FOLK !

3 ulasan:

  1. selamat tahun baru.. smoga tahun ni bertambah2 rezeki kite semua.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya,kalau boleh carikan collin bf,sian dia dr taun lepas xdapat2.hehehe

      Padam
    2. sebok lah korang pasal si collins tu -.-"

      Padam