Selasa, 8 Januari 2013

Lawak GEMPAK !! Satria Penyelamat Negara !! (KOMIK)

SATRIA PENYELAMAT NEGARA !! Itulah tajuk kartun yang aku jumpa dalam forum gempak.org bersumberkan lowyat.net Pada mulanya sungguh-sungguh aku ingatkan kartun tu kartun yang biasa-biasa aku tengok dalam internet atau majalah komik..TAPIIII setelah aku tengok barulah aku tau kesatriaan satria tersebut dan kesaktiannya,memang HEBAT,memang TANGKAS dan memang ADIWIRA !! Mungkin SATRIA tu perlu muncul sekarang berikutan dengan kes-kes jenayah di Malaysia yang tengah meningkat naik,macam-macam jadi,kes rompak dah banyak yang masuk dalam paper,kes bunuh lagi lah ada kat mana-mana, dan kes curi lembu aje yang belum setel-setel. Sememangnya SATRIA tu dikenali seantero Malaya dan mempunyai DIE HARD FANS bertaraf HARDCORE & tak mustahil gak DIE HARD FANS beliau akan bercambah didunia pada masa sekarang  selepas tengok komik ni.Aku tak tahu samada nak kategorikan komik ni sebagai satu TROLL ataupun komik GEMPAK. Layan kan je lah KOMIK SATRIA PENYELAMAT NEGARA kat bawah ni.Moga pelukis komik ini meneruskan hasil beliau yang kreatif di masa hadapan agar dapat menjadi santapan rohaniah anda dikala terbitnya mendung kedukaan.KAH3x

Satria Penyelamat Negara 1



Satria Penyelamat Negara 2



Satria Penyelamat Negara 3



Satria Penyelamat Negara 4

Satria Penyelamat Negara 5

Oleh : Roy Podolski
p/s : Kreatif pelukis nih..wakakaka !
Sumber : Gempak.ORG

3 ulasan: